Gustavo Dudamel: Simfonia Leningrad

Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela

Dimecres 10 de desembre de 2025 | 20:00h

L'Auditori


Programa

Dmitri Xostakóvitx Simfonia núm. 7 en Do major, op. 60 (“Leningrad”)

 

El Sistema, fundat el 1975 a Veneçuela pel mestre i economista José Antonio Abreu, és l’organització social i musical més gran del món. Basat en la innovació i la pràctica col·lectiva de la música, promou l’excel·lència artística i ha creat un sistema mundial d’orquestres i cors.

Al llarg dels cinquanta anys d’aquesta formació, Gustavo Dudamel  ha dirigit diversos conjunts d’El Sistema en diferents gires arreu del món. En aquesta ocasió el podrem veure al capdavant de la Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela.

Escoltarem la prominent Simfonia Leningrad de Xostakóvitx, una obra de guerra, plena d’heroisme i humanitat composta durant la Segona Guerra Mundial i que va exemplificar i mostrar la brutalitat d’aquells temps.

Intèrprets

Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela
Gustavo Dudamel direcció

Informació sobre el concert

Avantatges exclusius per a abonats
  • Descompte directe sobre el preu de les entrades (fins al 25% segons el tipus d’abonament)
  • Amb l’adquisició d’un abonament, s’obtindrà el mateix descompte aplicat per la compra d’entrades extra en la resta de concerts.
  • Accés gratuït a tots els concerts del cicle Km0
  • Pagament fraccionat 
  • Accés a les millors butaques 
  • Possibilitat de conservar la mateixa localitat per a tota temporada o canviar-la
  • Atenció personalitzada als concerts
  • Accés preferent a les activitats extraordinàries (xerrades, assajos oberts o trobades amb artistes
  • Informació regular mitjançant un butlletí sobre els concerts i activitats de BCN Clàssics
Condicions, devolucions i canvis
  • Els preus de les entrades ja incorporen l’IVA del 10%, però no inclouen les despeses de gestió, que s’aplicaran al moment de fer el pagament.
  • BCN Clàssics es reserva el dret de modificar el programa si algun fet aliè a la seva voluntat ho fa imprescindible. Si un artista es veiés impossibilitat d’oferir el seu concert en la data prevista, BCN Clàssics buscarà una substitució d’un reconegut artista de prestigi internacional. Si això no fos possible, es fixarà una data alternativa o, en darrer terme, es cancel·larà el concert.
  • La cancel·lació d’un concert serà l’única causa admissible per a la devolució de l’import de les localitats. Per a altres supòsits, BCN Clàssics no retornarà l’import de les entrades. Segons els casos, podrà bescanviar-les per xecs del mateix import que es podran utilitzar en altres concerts del cicle.
  • Els preus de les entrades són orientatius. BCN Clàssics es reserva el dret de modificar-los en determinats concerts en funció de l’ocupació de la sala.
  • Un cop començat el concert no es permetrà l’accés a la sala.

Abona't a BCN Clàssics 25/26

Descomptes en els preus de les entrades.
Grans concerts. Les millors localitats. Pagament fraccionat.